tisdag 7 februari 2012

Liebster Award

Jag har fått den stora äran att presenteras med en Liebster Award - min allra första blog award! Så väldigt roligt - tack snälla TinaLinn för utmärkelsen!


När man får en Liebster Award ska man "kopiera och länka till den man fått awarden av och sen ge den vidare till 5 bloggare som man inspireras av och som har mindre än 200 följare, plus att man ska meddela dom det."

Jag inspireras framför allt av dessa fem bloggar som jag vill ge en varsin Liebster Award:

Cattie's kortverkstad som inte bara "tvingade" in mig scrappandets sköna värld, utan också ständigt inspirerar, uppmuntrar och kommer med nya härliga idéer.

Ulricas plats som är det rätta stället att gå till för spännande idéer på nya tekniker och kortvikningar, och som testar allt nytt innan jag ens har kommit på tanken att prova :-)

Andrine pysslar som pysslar med allt från pärlplattor till tjusiga smycken och som har många superba tips och goda kreativa idéer.

Pyssel och kort som alltid har något nytt pyssligt på gång, och massa härliga kort förstås!

Snojbis lilla kortblogg som är en riktig inspirationskällan med mängder av fina kort och bidrag till spännande utmaningar.

3 kommentarer: